LIVEN BASS&BEATS

Syntezator basowy Wavetable i maszyna perkusyjna

Want a discount? Become a member!

Opis


Bas

Silnik syntezatorowy Wavetable

Uwolnij nasz silnik wavetable, aby tworzyć grube linie basowe, które pasują do wszystkich gatunków muzycznych.

Połącz modulację wavetable i nasz bogaty filtr rezonansowy, aby stworzyć satysfakcjonujące growle i wobble.

Silnik syntezatora basowego obejmuje:

  • – Dwa niezależne oscylatory Wavetable z 64 dostępnymi falami.
  • – Jeden sub-oscylator
  • – Jeden generator szumów, który może tworzyć 16 różnych rodzajów szumów.

 

Dodaj jeszcze więcej smaku do swoich linii basowych dzięki wbudowanemu LFO, generatorowi obwiedni, kontroli unisono, filtrowi wielotrybowemu i efektom zniekształceń.


Możliwość importowania własnych fal!

Beat

Biblioteka dźwięków rytmicznych wyspecjalizowanych dla elektronicznej muzyki tanecznej.

Biblioteka Liven Bass & Beats zawiera 350 wysokiej jakości dźwięków rytmicznych, starannie dobranych do nowoczesnych i ponadczasowych kompozycji.

Biblioteka dźwięków perkusyjnych obejmuje również risery oraz efekty zwolnienia napięcia, które są przydatnymi narzędziami podczas przechodzenia do nowych sekcji kompozycji.


Bas

Uderzaj z impetem dzięki 64 patchom basowym obejmującym wszystkie gatunki muzyczne 

LIVEN Bass & Beats zawiera 64 presety basowe, w tym przetestowane w boju ulubione, takie jak Reese Bass, Future Bounce Bass, Wobble Bass, Growl Bass, Neuro Bass, Deep House Bass, Acid Bass, 808 Sub Bass i inne.


Beat

Gotowe do użycia zestawy perkusyjne

Dźwięki perkusyjne są zorganizowane w dobrze wyważone zestawy dla określonych gatunków, takich jak:

DUBSTEP, HOUSE, HIPHOP, TRAP, TECHNO, EDM, R&B, DOWNTEMPO, CHILL TRANCE, DRUM’N’BASS, JUNGLE, FUTURE BASS, ELECTRO, ELECTRONICA, IDM, DISCO, BREAK BEATS itp.

Możesz także mieszać i dopasowywać dźwięki z biblioteki perkusyjnej, aby tworzyć własne zestawy.


Bas i Beat

Kompresor Side-Chain

LIVEN Bass and Beats ma wbudowaną funkcję kompresji sidechain, która obniża głośność basu i wejścia liniowego audio. Ilość tego efektu jest zmienna, dzięki czemu można go dostosować do własnych upodobań lub wyłączyć, gdy nie jest potrzebny.


Bas

Dwa pokrętła Performance można przypisać do wielu parametrów jednocześnie

Dwa pokrętła ASSIGN umożliwiają kompleksową kontrolę wielu parametrów.

Podobnie jak w przypadku wtyczki Turnado1 VST, nasze pokrętła „ASSIGN” umożliwiają mapowanie wielu parametrów do jednego pokrętła w celu tworzenia potężnych efektów, które przekształcają lub zmieniają dźwięk za pomocą jednego obrotu.


Beat

Szybkie wyciszanie i wyłączanie wyciszenia dla każdego dźwięku perkusji

Każda ścieżka rytmiczna składa się z 16 indywidualnych dźwięków perkusji. Każdy dźwięk można indywidualnie wyciszyć i wyłączyć za pomocą jednego naciśnięcia przycisku. Pozwala to użytkownikom na wprowadzanie elementów perkusyjnych w locie, aby budować energię i tworzyć unikalne podziały.


Bas i Beat

Dedykowane elementy sterujące mikserem

Dedykowane pokrętła do równoważenia poziomów perkusji, basu i wejścia liniowego.

Pokrętła te mogą być używane do tworzenia ogólnego balansu głośności lub do tworzenia dropów i breakdownów podczas występów na żywo.


Bas

Zaawansowane narzędzia do kształtowania basu

Pokrętło DIMENSION zwiększa szerokość stereo syntezatora basowego bez utraty klarowności i bogatego brzmienia.

Efekt M.Gun wykorzystuje szybkie tremolo, aby dodać efekt glitchy.

Twórz własne dźwięki basowe od podstaw lub modyfikuj presety.

Każdy parametr silnika basowego jest dostępny, gdy tryb edycji jest aktywny.

Załóż nakładkę i wejdź do zupełnie nowego świata projektowania brzmień basowych.


Podstawowa konfiguracja silnika syntezy

2 x oscylatory Wavetable

Do każdego z oscylatorów wavetable można przypisać jeden z 64 wavetable.

SUB OSC

Sub-oscylator zapewnia solidne, fundamentalne wsparcie basu.

Może generować fale sinusoidalne, trójkątne, piłokształtne, kwadratowe, LOG oraz losowe.

Generator szumu

Generator szumu może generować 16 różnych rodzajów szumu, w tym szum biały i różowy. Jest to doskonałe narzędzie do tworzenia agresywnych i industrialnych dźwięków.

Głęboka modulacja

Prawie wszystkie wewnętrzne parametry tego urządzenia mogą być wykorzystane do modulacji. Pokrętła LFO, Generatora Obwiedni i ASSIGN zapewniają szeroki zakres sposobów modulowania każdego aspektu dźwięku.

Na przykład, LFO może modulować ustawienia generatora obwiedni, który jednocześnie moduluje pozycję fali silnika basowego.

64-krokowy sekwencer jest łatwy w użyciu podczas występów na żywo, jam sessions oraz produkcji skupiających się na basie i perkusji.

  • – Oddzielne ścieżki dla basu i rytmu zapewniają porządek w sekwencerze.
  • – Sekwencjonowanie do 64 kroków na pattern.
  • – Możliwość zapisania do 128 patternów.
  • – Funkcja blokowania parametrów umożliwia nagrywanie zmian pokręteł w patternach. Ta funkcja automatyzacji może być nagrywana na żywo lub zaprogramowana krok po kroku.
  • – Podział tempa do 32. nut w celu sekwencjonowania w wyższej rozdzielczości.
  • – Sekwencjonowanie dłuższych nut w kilku krokach, AKA Tied Notes.

Funkcje przydatne podczas występów na żywo

 

Efekty sekwencera

Trzy efekty sekwencera, których można użyć do przekształcenia sekwencji w występ:

  • – RANDOM, który losowo przeskakuje kroki.
  • – STUTTER, który odtwarza tylko naciśnięty krok.
  • – DICE, który pozwala kontrolować prawdopodobieństwo wyzwolenia każdego kroku.

Odtwarzanie łańcuchowe

Łącz ze sobą wiele patternów za pomocą funkcji CHAIN, aby tworzyć dłuższe, nieprzerwane sekwencje.

3 sposoby na wprowadzanie nut

Programuj nuty krok po kroku lub nagrywaj je w czasie rzeczywistym. Dodatkowo można również wprowadzać nuty do określonych kroków podczas odtwarzania sekwencera, aby dodać wariacji podczas jammowania lub występów na żywo.


Dodatkowe funkcje

SWEEP

Rzadko spotykana funkcja, zwykle dostępna tylko w zabytkowych układach scalonych, funkcja SWEEP powoduje, że wysokość dźwięku wzrasta lub spada niezależnie dla każdej nuty z regulowaną prędkością i płynnością. Funkcja ta może być używana do tworzenia subtelnego dryfowania wysokości dźwięku lub świergotliwych dźwięków chiptune.

Reverb

Efekty pogłosu są również dostępne.

Ilość pogłosu może być niezależnie kontrolowana dla perkusji, basu i wejść zewnętrznych.

LEGATO

Przełączane tryby legato i mono dla giętkich linii basowych lub spójnych obwiedni ataku w stylu synthwave.

GLIDE TIME

Parametr “GLIDE time” kontroluje szybkość zmiany wysokości dźwięku po naciśnięciu nowych nut.


Specyfikacja

 

<Rozmiar>

  • 297 mm (szer.) x 176 mm (głęb.) x 48 mm (wys.)
  • 11,7 cala (szerokość) x 6,92 cala (głębokość) x 1,89 cala (wysokość)

<Waga>

  • 790g
  • 1.74lb.

<klawiatura>

  • 27 klawiszy (z funkcją przytrzymania)

<Pokrętła>

  • – 15 fizycznych pokręteł sterujących
  • – Opcjonalna funkcja LATCH zapobiega skokom wartości, gdy pozycja pokrętła i wartości parametrów nie są zgodne.
  • – Kropka na wyświetlaczu LCD wskazuje, kiedy wartość parametru jest zgodna z zapisaną wartością lub kiedy wartość została zmieniona.
  • Jeden fizyczny enkoder.

<Wyjście audio>

  • – Wyjście liniowe stereo (mini jack stereo 3,5 mm)
  • – Wyjście słuchawkowe (mini jack stereo 3,5 mm)
  • – Kompatybilny z Teenage Engineering Pocket Operator2 Series SYNC OUT
  • – Głośnik

<Wejście audio>

  • – LINE IN (stereo 3,5 mm mini-jack)
  • – Kompatybilny z Teenage Engineering Pocket Operator 2 Series SYNC IN

<Interfejsy>

  • – Złącze MIDI IN (5-stykowe typu DIN)
  • – Złącze MIDI OUT (5-stykowe typu DIN)
  • – Gniazdo SYNC IN (monofoniczne mini jack 3,5 mm)
  • – Gniazdo SYNC OUT (monofoniczne mini jack 3,5 mm)

<Zasilanie>

  • – Wyjściowy zasilacz sieciowy 9V DC
  • Prąd: 1A lub większy
  • Typ wtyczki: Standard EIAJ3
  • Średnica wewnętrzna: 1,7 mm
  • Średnica zewnętrzna: 4,75 mm,
  • Polaryzacja: Środek +
  • – Kompatybilny z zasilaczami przeznaczonymi dla Korg Volca 1.
  • – 6 baterii AA

<Silnik syntezatora basowego>

  • – Oscylatory: Wavetable, Sub, Noise
  • – Wavetable: 64 rodzaje
  • – Przebieg Sub OSC: Sinusoidalny, kwadratowy, piłokształtny, odwrócony piłokształtny, trójkątny, losowy
  • – Szum: Szum biały, szum różowy i inne, wszystkie 16 typów
  • – Głosy: Monofoniczne

<Silnik rytmu>

  • – Silnik: PCM, polifoniczny
  • – Dźwięki rytmu: Ponad 350
  • – Dźwięki SE/SFX: Ponad 100 rodzajów

<Funkcje miksera>

  • – Regulacja głośności i wysyłania pogłosu dla basu, rytmu i wejścia zewnętrznego
  • – Kompresor Sidechain (stosowany do basu i wejścia zewnętrznego)

<Edycja szczegółowa pamięci krosownicy basowej>

Można dostosować następujące parametry:

  • – OSC1, OSC2, SUB, NOISE
  • – Poziom i wysokość oscylatora
  • – Trzy rodzaje kształtów fali oscylatora.
  • – Pozycja kształtu fali oscylatora
  • – Faza początkowa oscylatora
  • – Miejsce docelowe wyjścia oscylatora
  • – Typ parametru oscylatora
  • – Parametry oscylatora
  • – Unison oscylatora (liczba, odstrojenie, ilość mieszania)
  • – Szum (typ, poziom)
  • – Filtr (LPF / BPF / HPF, częstotliwość, rezonans)
  • – Zniekształcenia
  • – LFO (kształt, częstotliwość, głębokość, czas opóźnienia rozpoczęcia, synchronizacja BPM, faza rozpoczęcia)
  • – Amp EG, MOD EG (poziom, czas, krzywa, inwersja, czas opóźnienia rozpoczęcia)

<Edycja szczegółowa zestawu perkusyjnego>

Można dostosować następujące parametry:

  • – Poziom
  • – Panorama
  • – Wysokość dźwięku
  • – Atak/Zanik
  • – Ilość wysyłanego sygnału do pogłosu
  • – Odwracanie odtwarzania
  • – Korekcja sumy

<Tryb głosu basowego>

  • – Tryb mono
  • – Tryb legato
  • *Czas przesuwania można regulować.

<Funkcje dla niskich tonów>

  • – Przypisywane pokrętło x2
  • – Efekt karabinu maszynowego
  • – SWEEP (można regulować prędkość i wartość przesunięcia)
  • – DIMENSION
  • – Vibrato ( można regulować szybkość i głębokość)

<Funkcje dla rytmu>

  • – Wyciszenie dla każdego instrumentu
  • – Szybka kontrola głośności, zanikania i dostrajania dla KICK, SNARE i HAT.

<Efekt główny>

  • – Hall
  • – Room
  • – Pogłos mono
  • – Chorus
  • – Flanger
  • – Delay
  • – Bit Crusher
  • – Zniekształcenie
  • – Filtr górnoprzepustowy
  • – Filtr dolnoprzepustowy
  • – Izolator
  • – Korektor nachylenia

<Pamięć brzmień>

  • – Pamięć ścieżek basowych (128 ścieżek)
  • – Zestaw perkusyjny (128 ścieżek)

<Sekwencer>

  • – Ścieżka basowa + ścieżki rytmiczne
  • – Do 64 kroków
  • – 128 patternów
  • – Długość nuty można ustawić w zakresie od 1/1 do 1/32.
  • – Obsługa długich nut
  • – Możliwość ustawienia poziomu ścieżki.
  • – Ilość wysyłanego sygnału do efektu można ustawić dla każdej ścieżki.
  • – Możliwość ustawienia Pattern BPM i globalnego BPM.
  • – Funkcja kopiowania i wklejania ścieżek
  • – Funkcja kopiowania i wklejania kroków
  • – Funkcja transpozycji
  • – Nagrywanie w czasie rzeczywistym i nierzeczywistym
  • – Bezpośrednie wprowadzanie nut do kroków
  • – Funkcja blokady parametrów (możliwość UNDO/REDO)
  • – Funkcja blokady parametrów (możliwe UNDO/REDO) – Odtwarzanie losowe z konfigurowalnymi jednostkami kroku odtwarzania
  • – STUTTER
  • – Prawdopodobieństwo wystąpienia nuty można ustawić w zakresie od 25 do 100%.
  • – Funkcja łączenia patternów
  • – Metronom, funkcja odliczania wstępnego
  • – Funkcja Swing

<MIDI>

  • – Włączanie/wyłączanie nut, zmiana parametrów sterowania, wejście/wyjście zegara
  • – IMPORT/EXPORT danych użytkownika
  • – Aktualizacja oprogramowania sprzętowego

<Akcesoria>

  • – Karta gwarancyjna
  • – Nakładka-panel do edycji ścieżek basowych
  • – Nakładka-panel do edycji zestawów perkusyjnych

*Zasilacz sieciowy nie jest dołączony do zestawu.

Należy użyć zasilacza AC z wyjściem 9V DC (1A lub więcej, standard EIAJ3 średnica wewnętrzna 1,7 mm średnica zewnętrzna 4,75 mm, środek +).

Dodatkowe informacje

Marka

Sonicware